tirsdag den 1. maj 2007

Digitale sild

Her er så 2 dejlige sild (ja ja led på 4. sal og I skal finde..) - som er gået den tunge vej fra flickr til min blog. Flickr-dimmeren hostede og hakkede noget da den skulle indlæse billedet - det er vist lige før at den blev lidt åndeløs. Fra flickr til blog gik det nemt og ubesværet. Min faglige stolthed forbyder mig at sætte emneord på - det er rigeligt at det er offentliggjort. Billedet er i øvrigt blevet til i et glimrende samarbejde med min kontor-sambo - jeg støber kuglerne - og nabo-silden manipulerer kreativt rundt med løse lemmer - farver - beskæringer og manipulerende filtre i photoshop.


sild_24ting
Originally uploaded by jettehovenandersen.

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Så har vi vist konstateret at Flickr er hankøn. Det må være forklaringen på åndeløsheden