mandag den 7. maj 2007

BiblioteksTing




Ja det er jo ganske rigtigt - at et sådan site først bliver rigtig interessant - når det får stukket snablen ned i f.eks. bibliotek.dk. Søgefaciliteterne kunne også forbedres - men jeg fandt faktisk en af mine danske yndlingsbøger: 1. og 2. bind af Agnes Henningsens erindringer. Jeg fik at vide - at: "1 members have the book in their library. There are 1,483,999 books more popular" .......
Hvis man snager videre i de Henningske forhold - viser det sig faktisk at sønnen Poul er rigtig pænt repræsenteret (på dansk) på Library of Congress. Ikke at det har meget med dagens emne at gøre (nu har jeg alligevel misset tv-avisen med de nye partidannelser) - men Agnes Henningsen burde have været med i KANONEN.
(Kan man hente en bedre editor til denne blog? - jeg hiver og flår noget i billederne)


Ingen kommentarer: